konfamöte :S

tjolahopp!
skrev inget igår heller, för jag hann inte, menmen=)
längtar så grymt mkt efter sommaren nu, så att de är helt sjukt! kan bero på att jag kom hem från 30 graders värme nyligen, och har blivit påmind om hur skönt de är. 
igår på konfan iaf, skulle vi träffas på sjukhuset istället för petruskyrkan. vi hade fått veta iförväg att vi skulle få titta på bårhuset (:S), där dom tar hand om döda människor alltså.. vi blev guidade runt av en gubbe som jobbade där, och när vi hade gått upp några våningar så öppnade denna gubbe en tjock dörr, och jag visste riktigt vad som fanns därinne, så jag och dom andra gick för att titta.. så när jag kollar in ser jag ett trettiotal LIK, alltså döda människor, insvepta i vita lakan! jag sprang därifrån, för de kändes som att jag skulle kräkas... som tur var hände inte det men min mage kändes inte helt normal efter de... de var verkligen speciellt, dedär konfamötet´... förutom de fick vi kolla på knivar de använde för att skära upp döda människor :S va hemskt de låter.. ska aldrig börja jobba på sjukhus. blir dessutom så deprimerade av dom.

har precis vart på träning, måste nu plugga biologi, hade bra!
btw, Grattis Fanny, hon är nu 15 fina år! :)
hade !

Kommentarer
Postat av: Amalia

Blääää vad äckligt det var. Alla var inscepta i lakan och... urrkkghhhhh har fortrafarnde bidlen fastklistrad i huvudet XD

2008-03-07 @ 23:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0