påsklov =) 3 veckors ledighet..

fyfan va skönt dehär ska bli ! =) sitter bara här och njuuter av att ha tre veckors ledighet fråm skolan nu. först är det påsklov nu i en vecka, och sen har jag två veckors prao på spa . need to relax, take it easy. nu väntar jag då på att maten ska bli klar, är riktigt hungrig . sen inleds påsklovet med filmkväll hos ylva, vi skulle egentligen gå på bio, med de var inga bra filmer, så etfer maten ska jag upp till mörby, hyra film och köpa lite bennie. (ben&Jerry's).

idag har skoldagen vart helt okej, SO-provet som jag trodde jag inte kunde någonting av visade sig gå ganska bra ändå =) på engelskan kom de traditionella påskkärringarna in (lärarna som klätt ut sig) och delade ut godis. dock får jag inte äta, så jag gav de till ylva :) på andra lektioner fick vi göra påskkort och på spanskalektionen var skön :)
ha ett bra lov gott folk :)

image282


Kommentarer
Postat av: hanni

Tack för söööta poskkortet från spanskan igår, pösss

2008-03-20 @ 19:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0