torsdag

halloj där, vart på bra humör idag :) idag är de torsdag dåra, och nu har jag egentligen hur mycket plugg som helst, eftersom jag åker på KONFALÄGER imorrn över helgen, och då komme rjag inte hinna plugga så mycket till alla prov och grejs nästa vecka så jag ligger liite efter, menmen... orkar inte få ångest över de just nu, så .
har pratat franska hela dan idag, haha eller i alla fall halva, för när jag pratar ett språk under en hel lektion fastnar de i huvudet på mig, och jag kan inte sluta prata .. de borde finnas någn sjukdom efter det! hittade på ett eget språk också, amifranska =) blandning mellan amerikanska och franska) men iaf, ylva, jag och ellen hade en rolig diskussion på french; haha, här kommer lite franska för alla er duktiga franskisar från vår diskussion;

S: Qu'est-ce que tu fais pendant les récréations?
Y: Ja regarde les beaux mecs...
E: Il n'y a pas de beaux mecs dans notre école...
Y: Oui, oui...
S: Parle avec moi! Qui est beau?! Il est dans ma classe?!
Y: Asså, han var med i min dröm.
S: Il was dans your dreams?

image277
                                      
    härlig sommarbild, förrförra sommaren =)

Kommentarer
Postat av: Astapasta

Fint foto!!
Minns det

2008-03-14 @ 14:55:36
URL: http://www.mignon5.blogg.se
Postat av: ellen

hihi

F: Stiiiine.. *smack*

2008-03-14 @ 15:13:13
URL: http://mylifeinphoto.blogg.se
Postat av: ellen

kommer sakna dej när du e på konfan..

2008-03-14 @ 15:16:03
Postat av: Y

fan va snygg ja e

hehe

2008-03-16 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0