4 maj x)

Hellou everybodyy!
känner mig glad :D fast samtidigt inte.. pluggar iallafall franska nu, har franska prov imorrn och kan inte så mycket eftersom jag började nu i eftermiddags :S har seglat till möja och vart där hela långhelgen, eller "lovet" som lärarna kallar det, men vaddå, det är ju bara två extra lediga dagar liksom, och det kan ju inte räknas som lov? x) det var tillräckligt varmt så man kunde sola, så jag har råkat bränna mig lite.. det var jättekul att träffa Olivia igen iaf! imorrn är det skola för min del dåra, medan hon ska shoppa, men vi kanske ska ses efteråt. och, jag måste bara skriva att mitt första bad i sjön iår var igår, i sthlms skärgård (på möja) :D iiiskallt, man får liksom kallchock, dock låter 9 grader ändå ganska mkt =P.
Och juste, grattis AMALIA :D:D byxmyndig och allt! puss !
image351 

Kommentarer
Postat av: Amalia

Här kommer en kommentar från självaste födelsedagsbarnet herself!!! :D

2008-05-04 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0