fredag

hellou :) väldigt varmt idag^^
idag var det skolan dåra, sen gick astrid och jag hem till mig och bara slappa framför MTV. hanna kom över, och vi cyklade upp till skolan för att se talangjakt^^ josse och kristina var bäst! de visa sig sen att deras band vann också :) skulle vart på bio nu och sett premiären på What happens In Vegas men det blev inte av. får se om jag hittar på något annat, är så rastlös! ska nog ringa och höra med E och Y om dom vill ta en liten promenix i värmen efter middan. ska bli gott med potatissallad, min favoriträtt på sommaren!

imorgon blir de träning och sen ska astrid och jag till stan för att kolla på ellen och ylvas uppvisning :) på kvällen är mamma och pappa borta, så då blir de kanske tjejmiddag igen =P alltid lika mysigt.
hela söndagen kommer jag behöva plugga. tråk :/ men snart är det sommarlov..
ses!


Kommentarer
Postat av: S

MTV är skitbra!! massa härlig musik där.

Trevlig helg =)

2008-05-09 @ 19:26:55
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0