Gårdagens humor.

Jättekul middag igår, hade väldigt trevlig =) trots att när jag kom dit, så hade alla börjat äta, haha. det var liksom som en middag för ylva, hon åker ju till Kina på söndag kväll, och jag åker ut i skärgården idag så jag kommer inte träffa henne på ett tag. åker ju till GÖTEBORG nästa vecka också, ska tävla i en stafett och sedan gå på Liseberg x)
astrid döptes igår! istället för att badda henne i vatten så hällde vi ris i hennes hår och döpte henne till Chili! :D ska försöka vänja mig vid det nya namnet. hon visade oss sen en urgullig video:



nu borde jag väl packa, och en massa annat. kanske hinner skriva ett inlägg innan jag åker ut i skärgårn. ses!


Kommentarer
Postat av: Chili

Ni glömde typ att nu hade döpt mejXD det var i allafall ingen som kallade mej Chili

2008-05-18 @ 10:29:02
URL: http://www.mignon5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0