garderoben =)

Har städat nästan hela dagen idag. vi hade ju operation dagsverke, så jag gick inte upp förrän 9. sen var det bara att börja städa... numera kan man faktiskt hitta grejer i min garderob! :D det är jag ganska glad för kan man säga. sen fortsatte jag med resten av huset. haha, mitt rum tog lika lång tid som hela huset^^ nu är jag trött.

Före                                                          Efter
image392     image393

såhär såg det ut dåra. ser inte lika illa ut på bild^^ nu blir det lite pluggande, och ikväll Grey's!

Kommentarer
Postat av: BUENA

Jag känner igen mig ;)

2008-05-14 @ 19:17:22
URL: http://buena.blogg.se
Postat av: Anonym

Mycket kläder i en liten garderob :P

2008-05-15 @ 11:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0