måndag

Måndag :/ hade konditionstest första lektionen som gick sådär. de gick sämre än förra terminen, men jag nådde mvg i alla fall, och det kändes ju bra. sen var det bara att täcka över ansiktet med smink så man såg ut som en  vaxdocka, för att inte vara illröd i ansiktet restan av dan. konstigt nog blir alltid jag helt illröd i ansiktet av konditionstest. precis efteråt kan jag förstå att man blir det, men om jag inte sminkar över det så är jag det hela dan,  inte kul.
aja, nu måste jag plugga. ligger efter en massa, och har två prov och ett föredrag den här veckan.
dagens inköp: hallonrosa nagellack, aloe vera handkräm.  

image398

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Fiint! Är det det som kenza hade på sin blogg? ^^ Kramar

2008-05-20 @ 22:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0