Månday

Har tusen grejer på skrivbordet att göra :/ hatar att det ska vara såhär mycket, men snart är det över! Den här veckan har jag två matteprov (G + Vg/Mvg del), Tom-föredrag, och stort spanskaförhör. Sen blir det ju Malta på torsdag eftermiddag! haha, dom spelar nog "Hero" där som galningar, vi fick 12 poäng av malta jöh =) haha, roligast i lördagskväll var när Björn gustavsson skulle berätta poängen, haha. alla smörade på och typ "oh, it's a beautiful evening blabla" och sen kom Björn där och ba "öhh, hola Belgrad...". men nu måste jag äta lite middag, och sen fortsätta med pluggandet, har mycket kvar.

juste, nu är alla på det dära drogmötet i skolan, och pratar om narkotika och sånt, men jag fick begära ledighet för att jag inte hinner med allt plugg annars. alla andra har ju det andra matteprovet på fredagen, men jag komme rju få ha den på onsdag! så vi ses !
image403

It's a beautilful day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0