panik

Ja, hade panik där för ett tag. Mamma och jag åker ju till Malta iövermorrn, vid middagsbordet frågade jag om min mentor beviljat att jag får åka iväg på torsdag, och vara ledig lite från skolan. mamma sa "ja, så länge du inte har några prov då. men det har du inte, va?". men vaddå, vi har ALLTID prov, så självklart har jag matteprov på fredag. så nu fick jag leta överallt efter min mattelärares nummer, på eniro.se och allt. hade lite panik måste jag säga, jag får ju inte åka om jag inte gör provet först. och aldrig att jag stannar hemma för lite matte! bror hittade tillslut det i tele-katalogen, hehe. fick ringa hem till henne, tkr det är så pinsamt. så nu ska jag antagligen vara med 2orna (8D2) på torsdag och göra provet.
nu måste jag tillbaks till pluggandet. vilket liv jag har. dom senaste inläggen har bara handlat om prov. fan vad skönt det ska bli att resa bort från allt det här.

ha en bra tisdag, missade min träning p.g.a. this matte shit!

Kommentarer
Postat av: BUENA

Haha, du och Birgitta är ju tel kompisar nu ;) Du får hälsa, hah ;)

2008-05-27 @ 19:51:21
URL: http://buena.blogg.se
Postat av: Baby frog

Haha, då får du göra provet med mig :)

2008-05-27 @ 20:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0