pizzabagare

Hellou igen =)
måndag tyvärr dåra :/ så trött! så jag har svarta ringar under ögonen.
hade franskaprovet idag, de gick ganska bra faktiskt. det kändes bra i allafall. x)
på hemkunskapen gjorde vi pizza, astrid och jag gjorde värsta goda pizzorna, haha. vårt framtida yrke är alltså pizzabagare om ni inte förstod det. alla satt typ och petade och "näe, jag är inte hungrig" men vi åt upp allt haha xD fettosar! x) var ganska hungrig, lunchen var ju inte den godaste... typ broskbiff.
blev så glad också! fick MVG på min hkk-inlämning! den som jag gjorde kvällen innan, som jag trodde jag skulle få typ G-- på :D 

var ute på promenix med hunden nyss, gud vad varmt det är! det är typ 15 grader ute nu och klockan är snart 10. så skönt! det är snart sommar =) men nu måste jag läsa mina drömmars stad, den är ganska seg :/
puss!

Kommentarer
Postat av: Chili

Fettosar!

2008-05-18 @ 17:18:01
URL: http://www.mignon5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0