Sandhamn

Hemma igen från iskall segling i sthlms skärgård. har inte frusit så mycket på ett tag (förutom med amalia, astrid och julia, jag tror ni vet vad jag menar på konfalägret)  fast det var kul att vara på sandhamn, som alltid :) idag, när jag kom hem så ringde jag ylva nästan med en gång för att kolla om hon åkt till kina än. det hade hon inte, så vi gick upp till Mörby C till Espresso House och drack en varm choklad. skönt i det här vädret =) när vi gick därifrån märkte jag att jag inte hade plånboken med mig, så jag får lite panik och rusar in i mörby c igen, och just då ser vi några vakter gå mitt genom rummet med plånboken och mitt ID-kort i handen, så jag springer fram och säger "min plånbok" och sen börjar han fråga om mitt personnummer och allt. tror det var lite på skämt eftersom det var en bild på mig på ID-kortet. men han var verkligen gullig! så jag överlever. så nu sitter jag hemma och har en jobbig konversation med astrid på msn.
Såhär ser veckan ut iaf:

Måndag: konditionstest, elevens argumentation i hemkunskap
Tisdag: träning
Onsdag: Spanska prov, föredrag om JT hos anette
Torsdag: sista SO-provet den här terminen
Fredag: träningsläger till Göteborg!! :D

Missade Gossip Girl-maratonet på femman, hade vart kul att löka framför ;P aja, nu MÅSTE jag verkligen plugga, har SÅ mycket att göra :/ ha en bra söndag.

Kommentarer
Postat av: BUENA

Gossip girl maraton? Ville ju se!

2008-05-18 @ 19:53:55
URL: http://buena.blogg.se
Postat av: Astrid

löka?
fuult uttryck!

2008-05-19 @ 21:19:14
URL: http://www.mignon5.blogg.se
Postat av: Stine

haha astrid ;) jag säger inte "hönsa" i alla fall!

2008-05-20 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0