Sleepy Frog

Okej, det blir ett till inlägg idag, bara för att jag är så uttråkad. har pluggat hela eftermiddan/kvällen: matte, svenska, spanska. måste kolla igenom lite biologi sen också. aja, nu ska jag i allafall hoppa in i duschen, och ska försöka komma isäng innan halv 23.30.
hela dagen har vart ganska skön faktiskt, har bara haft tre riktiga lektioner, och dom var inte ens seriösa. vi har alltså pratat om typ respekt, droger och lite sånt dära. var ovanligt trött, halvsov på elise axel och var enligt astrid sur. ironiskt nog skulle man i klassen nämna någon som man alltid tyckte var positiv, och flera nämnde mig vilket jag verkligen inte fattar. jamenar, är glad över det och så, men jag ser mig typ alltid som trött och lite småtjurig =P. går ju faktiskt under nya namnet Sleepy Frog!
på sista lektionen bakade jag och astrid typ brytbröd, asgott! som vanligt åt vi upp nästan allting, medan alla andra typ inte åt nåt. har blivit proffs på handvolt idag också, hehe. inte proffs kanske, men bättre, och det känns ju bra !

men nu måste jag ducha, plugga, sova så jag åtminstone håller mig vaken imorrn på lektionerna!
Stine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0