snart..

pluggar som vanligt. lärarna vill verkligen inte att vi har något liv. den här veckan är det ju dessutom extra viktigt, eftersom det är de sista proven i vissa ämnen, så jag måste få bra.. måste fortsätta med spanskan nu, blev ett kort inlägg. det enda som håller mig uppe just nu är Göteborg, Malta och Jason Mraz! haha. har träning snart också. och ikväll är det Gossip Girl och Desperate HW, men jag hinner nog inte se de.
juste, ylva ringde från kina idag! det var typ 25 grader varmt sa hon, och hon hade ätit en massa konstiga grejjer. synd bara att jag lade p åganska snabbt eftersom det var på min mobil, och min teleräkning är redan ganska hög.. träning om en timma också. hejdå.


Kommentarer
Postat av: B U E N A

Själv har man inte börjat mer än att läsa judendomen :S

2008-05-20 @ 19:23:57
URL: http://buena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0