Torsdag .

Ja, nu är iTunes på högsta volym, skönt att ha när man packar för göteborg! ska verkligen bli kul, var där senast i sexan, för två år sedan med Easy + A, och då hade man ju riktgt trevligt! USM i Götet på söndag, fan jag börjar bli nervös. stafett, 4x100 m. men det kommer kännas grymt bra efteråt. ska ha mycket trevligt fredag och lördag med dom andra, dels på LISEBERG :D haha, mitt favoritställe på jorden. helt ärligt är jag helt galen i tivolin . men vem är inte det hehe.
annars har jag vart i täby c och inhandlat ett linne och en tischa! nöjd x) men nu måste jag plugga lite, och gå ut med hunden, och fortsätta packa. ska nog se lite på Vänner sen också =) ha en bra torsdag!

image401

21:53. Var bara tvungen att tillägga: om en vecka är jag på Malta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0