värme är glädje =D

tjosan, idag är det då tisdag. vart så varmt och skönt ute, som vanligt :) värmen gör mig seriöst glad! har vart ovanligt glad idag x) jag kom och tänka på en sak, det sägs ju att många svenskar blir deprimerade på vintern här i sverige eftersom det knappt är någon sol då. okej, jag hör inte till dom som blir deprimerade, jag älskar vintern jö, men jag blir trött på vintern när det är så mörkt och blabla.. iaf, på sommar blir alla extra glada. :)

imorrn och på torsdag är det temadagar, skönt! imorrn ska vi gå någon söderpromenad. köpte matsäck idag med pappa, kände mig som ett dagisbarn igen när jag valde pettson och findus pannkakor =) haha men vaddå?!
funderar på att sticka ut och springa sen också, missade min träning när jag var på utvecklingssamtal, som förresten gick oväntat bra :) känner för en 'dagens' också. hade!

image354
Dagens klädsel: jeans, blus
Dagens accesoarer: guldringar
Dagens frilla: knut
Dagens smink: de vanliga
Dagens bästa: the boy i matsalen..
Dagens sämsta: skavsår :/
Dagens köp: pettsons pannkakor :P
Dagens sysselsättning: hm, plugga & träna och DH ikväll
Dagens längtan: Malta om tre veckor! :D
Dagens låt: den gamla, uttjatade personliga favoriten Ping-Pong song
Dagens humör: på TOPP!
Dagens saknad:  ingen, haha x)
Dagens fulaste: vet inte... inte sett så mkt fult idag :)
Dagens snyggaste: spartans!
Dagens måste: läsa en bok :/
Dagens roligaste: smset som amalia och jag fick av samma kille, haha =P
 så patetiskt!

Kommentarer
Postat av: Astapasta

The boy XD
hrm.. asså jg ha inte fråga på friskis å svettis.... gör det idag istället

2008-05-07 @ 08:44:41
URL: http://www.mignon5.blogg.se
Postat av: Amalia

Tjena!
Haha.. samma sms från samma kille ;) XD Knas

2008-05-07 @ 17:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0