amazing

believe it or not, men jag är tillbaka! :) för tillfället. min data är fortfarande paj så jag sitter här med ylvas lillasysters laptop. ibland gör frånvaron att det är roligare att komma tillbaka, och då pratar jag inte bara om bloggen.

jag och julia kollar just nu på Idol, eller julia gör sig i ordning för stan. Robin B sjöng precis Fields of Gold med Eva Cassidy, måste nog säga att E.C gören bättre ;) nu sjunger alice någon beyoncé låt.. njae. kevin ska vinna, annars är tävlingen bara sjuk. nu blir alice kommenterad "var är den alice som brukar äga scenen?" blabla..

imorrn ska jag leta reda på något friskis, det är ju för halt att springa ute :P missar så många träningar nu när det är öppet hus på olika gymnasium hela tiden. imorrn har klara norra på kungsholmen öppet hus. jag ska på minst två stycken nästa vecka. och de är väldigt stressigt nu med skolan. press, press. läste om en läxfri skola, gud va det vore skönt! "varför ska man ta arbetet med hem?"

astrid är i Paris, den lilla potatisgrisen! je veux aller à Paris aussi, mais non..
och nu är det nedräkning: 5 dagar kvar :) you shold know what i'm counting for!
ses så länge.

Kommentarer
Postat av: BUENA

En läxfriskola? Hahah där MÅSTE jag gå ;)

2008-11-21 @ 21:30:32
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Amalia

5 dagar kvar... jag kan gissa att vad du väntar på :P Lilla fjortonåring <33 :D

2008-11-21 @ 21:36:16
Postat av: BUENA

Filmen var JÄTTEBRA! Vi ska klart se tvåan om den kommer ;) Du måste se den, jag och Fanny har tvingat Ylva att låna ut böckerna till oss ;)!

2008-11-21 @ 22:11:40
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0