det är inte onsdag, det är torsdag.

hej :)
idag har det  bara vart en vanlig skoldag. har gått runt hela dan och trott att det är onsdag. men nu för ett par timmar sen fick jag reda på att det är torsdag. men vad ska man skriva om? känner mig rastlös. ska gå ut på en promenix med min hund nu, och sen måste jag öva in min bokrecension på något sätt. det kan ju nämnas att jag nyss läste ut den här boken på bilden under. imorrn är det som ett prov på den, ska skriva en recension på 40 min.. får hoppas det går bra. nej men det här är ju skamligt. finns inte mycket att skriva om än skolan, vilket liv! men vaddå, man måste ju plugga varje dag nu för att hinna med :( men helgen ska bli rrrriktigt kul, då har vi lite grejer bestämda trots allt :D
bays.

                            theeee book


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0