election day in america

hej. är riktigt pigg nu, det visar sig att man blir det av en kopp te. jaa, nu är klockan två minuter i tolv och jag segar med svenskan.. blää. har prov imorrn. jag skulle kunna ha lagt mig vid tio, men jag orkade inte plugga klart och drogs till desperate houswives, dricka te, fixa lite.. och sen woops var klockan nu helt plötsligt tolv och jag måste fortsätta med svenskan. är så pigg att jag skulle kunna vara uppe hela natten. hehe. kanske ska kolla lite på CNN, "Election day in America" pågår ju för fullt nu ;) tycker faktiskt det är kul att se det här med vem som blir president. hoppas på Obama. inte för att jag är någon expert på politik men jag tycker han är bättre som president. tycker i alla fall att han står för det jag skulle vilja, om jag bodde i USA. undrar om min bror får rösta? han bor ju där nu under ett år men han är ju inte amerikansk medborgare. får man rösta då? vi gjorde något test igår på engelskan där man sa vad man tyckte i olika politiska frågor, och sen fick man reda på vad Obama och mcCain tyckte, och jag tyckte samma som obama i nästan alla frågor =) några Biden också. en mcCain. haha undrar om nån orkar läsa det här...
                    
                                             
                                                             Obama for president, please


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nej, Kalle får inte rösta. För det första är han inte amerikansk medborgare och sedan har han dessutom inte åldern inne.

2008-11-05 @ 16:24:41
Postat av: Kajsa

Haha, vad seriöst det lät och lite tjurigt, ber om ursäkt för det! Skulle lägga till en :) också! Ha en bra vecka! Puss

2008-11-05 @ 23:36:10
Postat av: Stine

XD

2008-11-30 @ 02:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0