ett krampinlägg ?

hej :)
har väl lovat ett inlägg så här kommer det...
idag var det en slapp dag i skolan, vi har ju tema "sex och samlevnad" så det var mest diskussioner. och hm, imorrn blir det kul att se vad killarna svarat på alla våra frågor :P

annars har jag vart på träning. det var inte så jättemysigt att springa ute när det ösregnade. när vi hoppade hopprep fick Malin nästan kramp i foten. då kom elina på ett "minne" från i somras när hennes pappa var ute och simmade. plötsligt fick han kramp i ena benet och började simma in mot land. då fick han kramp i det andra benet med, så han fick simma med bara armarna. ta-daa!

skriver mitt franska-brev just nu som jag ska skicka till min frans. måste hitta en fin bild på  mig själv också^^ njae. det finns tyvärr inga x) neej men något ska väl gå att hitta. ses.

  
haha kolla bilden jag hittade :P det är saga och jag som stolt visar bordet vi byggt på scoutlägret på Örsö tre år sen, herregud.


Kommentarer
Postat av: ellen

haha, nu blir elina glad eftersom du nämde henne i bloggen!

2008-11-12 @ 14:52:16
Postat av: BUENA

STIIINE! Va söt du är på bilden! Gud va du och din lillasyster är lika :)

2008-11-13 @ 17:15:44
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: stine

haha okej tänkte bara förtydliga för alla som inte förstår det: hon på bilden är inte min lillasyster. men jag vet vad du snackar om julia, du sa de idag :) men nej vi är inte lika x)

2008-11-13 @ 20:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0