Första advent

hej halopp, här kommer ett efterlängtat inlägg... har bara inte orkat.
OBS! ignorera datumen på alla foton, var väldigt lat och orkade inte ställa in det rätta datumet på kameran :) så dom är allså inte tagna januari 2004!

i måndags var mamma och jag inne i stan och köpte mineralsmink och grejs som är bra för huden. påväg hem var det så himla fint utanför NK med alla julskyltfönstrena, det var då det snöade så mycket. julstämning, eller vad?
  

i fredags utförde ylva, jag och astrid något som kallas för degning. hur man lyckas:
1. köp onyttiga saker, tex som i vårt fall, coca-cola, chips, cookies.. (listan kan göras lång)
2. sätt er framföt tv:n och zappa. klart =)

 
i lördags var jag på träning, det kändes att jag inte hade tränat på två veckor... 
på eftermiddan åkte jag in till stan för att köpa julklappar, jag säger bara LAGERHAUS. på t-banan mötte jag elina av en slump, så vi julhandlade tillsammans :) på bild: vi blev trötta och köpte BonAqua.


heh. juste, köpte en rolig grej =) man ska bränna ett ljus varje dag fram till julafton. gillade den :)


på lördagskvällen var det lite filmkväll hos astrid. tog med The notebook :) ylva hade aldrig sett den, herre vad hon grät :D i don't blame her. höll föredrag om den i fredags förresten, efter de har folk frågat om dom får låna den :) det är verkligen min favoritfilm. 
 
 
idag var pappa och jag på Marina Läroverkets öppet hus och kollade. det verkade jättebra faktiskt! funderar på att välja det... det verkade liksom kul (man får segla till Karibien i trean!) och inte lika mycket plugg som på VRG, som jag också funderar på att välja. men det är fortfarande höga intagningspoäng, så de är både kul och seriöst.  
hemma bakades det lussebullar också :)


idag på kvällen var jag och familj på födelsedagsmiddag hos farmor i hennes lägenhet, det var riktigt mysigt. det var alltså mig vi firade eftersom jag fyllde mitt i veckan :) fick en jättefin present av henne, som hon köpt när hon var i USA. "-en sånhär vill alla collegetjejer ha nu i USA", sa hon. det kan jag inte klandra dom för! :P handväska från Juicy Couture.
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeees äntligen ett inlägg!! Som jag har väntat xD Vad mysigt med så mycket julstämning. :) <33 :D

2008-12-02 @ 13:28:16
Postat av: Anonym

yeees äntligen ett inlägg!! Som jag har väntat xD Vad mysigt med så mycket julstämning. :) <33 :D

2008-12-02 @ 13:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0