fransarna kommer till stockholm

när jag kom till skolan vid åtta imorse (var tvungen att gå-springa för att jag skulle komma i tid) kom jag på att jag hade sovmorgon.. jag hade allså stressat dit en timma innan jag behövde. irriterad jag blev, kunde ha sovit :/ har ju svårt att lägga mig om nätterna, är alltid så pigg då. och på morgonen har jag jättesvårt att gå upp x)

idag fick vi reda på vem vi ska bo hos i Paris på utbytesresan! Jag fick en fransk tjej som heter Lousie tror jag, hade lite svårt att läsa vad hon skrivit i sitt brev. dom kommer allså om lite drygt en månad och då ska hon bo hos mig. vi har inte lika otur som dom som åker till spanien, deras flygbolag gick ju i konkurs stackarna. allas tre och ett halvt tusen försvann. aja, nog med tråkigheter: fick reda på att ellens och mina fransar ev. är kompisar också vilket är bra =) I paris ska jag tydligen bo lite "off". tjejen bor typ inte mitt i centrum utan några kvarter bort från alla andra. men det blir säkert bra! :)

håller på att packa, plugga och sen ska jag se Medium på 4an 21.00 :) det är såå bra. och mtv ema. jo, det jag packar till är alltså Västerås, ska på friidrottsläger över helgen, det brukar ju vara riktigt kul :D sees.

 
                   And no, I can't get enough of the Hills x)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha du och emelie b får bilda team hon är helt fast i the hills också



men när jag såg det igår var det faktiskt helt ok

2008-11-07 @ 17:33:32
URL: http://fekdahl.bilddagboken.se
Postat av: Astrid

asså jag fattar inte det

är det på riktigt eller är det påhittat?

2008-11-11 @ 18:10:12
URL: http://mignon5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0