I'm sitting here in a boring room..

heej! vad jag är duktig som uppdaterar? passar på så länge jag har åsas dator :)
lyssnar på Lemon Tree, så skön att lyssna på.

"I'm sitting here in a boring room, it's just another rainy sunday afternoon. I'm wasting my time I got nothing to do. I'm hanging around I'm waiting for you, but nothing ever happens.. and i wonder.."
I WONDER HOW, I WONDER WHY, YESTERDAY YOU TOLD ME ABOUT THE BLUE BLUE SKY. AND ALL THAT I CAN SEE, IS JUST THE YELLOW LEMON TREE..

har vart en skön söndag. mami och jag gick på en långprommenad i snön nere vid vattnet, så fint! har tyvärr även behövt plugga. var på julmarknad med julia, den sämsta jag nånsin sett. dom brukar vara bra -.- har julbakat lussebullar, det godaste man kan äta på vintern. åkte pulka med ylva, julia och syster. vissa växer helt enkelt aldrig ifrån det :P sprang hem, satte på Gossip Girl. och nu sitter jag här och måste plugga matte :/ ikväll misstänker jag att jag ska somna till The Hills, börjar nästan bli en vana när man kan kolla på alla avsnitt ju: haha. det är egentligen inte så bra, bara kul att kolla på. klicka bara på länken nedanför för att se. och om en timma kmr astrid hem från paris, wiiie :D
http://www.mtv.com/search/?searchterm=the%20hills


Kommentarer
Postat av: BUENA

Haha, är du också beroende av the hills? Amalia är ju helt galen i det programmet ;)

2008-11-23 @ 21:05:31
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: stine

är hon ? :O

2008-11-23 @ 23:45:45
Postat av: BUENA

Svar: Haha, jag vet. Har typ haft femtio besökare i tre dagar nu ;)

2008-11-25 @ 07:03:18
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0