Saturday night and the lights are low

heej alla glada människor:)
idag åkte jag in till stan med min lillasyster.
det var kul. så mycket hon missar som är ganska liten. kände mig lite som en turistledare. till slut köpte jag i alla fall en top, örhängen och knästrumpor.

tröjan jag köpte. alltid fint med toalett i bakgrunden =)
snart kommer astrid över, vi ska kolla på skräckfilm och kvällen till ära ska vi äta Ben&Jerry's Half Baked :)
skulle egentligen plugga idag men jag har ju skjutit på det i två veckor så imorrn ska jag ta tag i det där på riktigt. usch. loven är ju till för att inte plugga. ändå har vi fått läxor att göra. dumma lärare. ha en bra halloween!

Kommentarer
Postat av: Y

*** för lärare jaja Glad Halloween (e ller va fan man nu säger:P )

2008-11-01 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0