tisdag 18 november*

heej, kan inte blogga alls nastan, men imorrn ska pappa ta med min kraschade data till jobbet och try to fix it. sorry for the english and swenglish part, but this computer hasn't got dom tre sista bokstaverna i alfabetet och det ser so fult ut att skriva pa svenska, ja ni ser, just nu e jag allsa on julias laptop. men jag tankte bara saga att jag lever :) maste plugga nu och julia vill ha tillbaka datorn. desperate housewives snart!   

ps. avslutar med en halsning: jag gillar inte tyska och malin fick nastan kramp i foten (igen).

Kommentarer
Postat av: Amaliiiia

Hzahahahhahah Christy är tokig som vanligt :P Älskar dej ändå ^^ <33 :D

2008-11-19 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0