tjaoooo

tjaaa sashaaa!
idag var jag på gymnasiemässa med ellen och astrid efter skolan. det är icke lätt att välja måste jag säga! John Bauer-gymnasiet korkskruvade mitt hår, fast det försvann efter att jag vart utomhus ett tag för att det var fuktigt. och en kille drog iväg med mig och började fråga om jag ville bli polis eller militär? jag fick iallafall veta lite bra grejer, men det är inte lätt att välja...
  

nu är jag hos fanny, vi ska snart se Get Smart, fast jag hoppas på Sisterhood of the Travelling Pants 2, haha. amalia säger nu högt att hon vill se otecknade bratz. alla här hälsar. säger vi. 
byee hahahhahahahahhaha kolla bilden jag hitta på julia och fanny från femman! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0