fredag 10 oktober. A-K <3

tjing!
skola som vanligt. efteråt var vissa av oss tvungna att stanna kvar och göra klart lite grejer som behövde lämnas in. haha, vi hittade allt ett sätt att fördröja tiden på x) ikväll kommer gäster, några av mina släktingar. ska bli kul att träffa dom igen. får se om jag hittar på något efteråt.
jo förresten, Grattis A-k! byx, straff o moppemyndig. hoppas du gillade vår present (tuggummi-maskin, fejkrosor och en kasse). haha. ska nog köpa mig själv en sån där maskin också.
ps. från idag ska jag inte gå i skolan på över tre veckor! känns ju riktigt underbart måste jag säga :)


GRATTIS :) <3 haha, bilden är från sexan när vi var i Göteborg. do ya rememba? tänk att vi känt varann i över fem år nu. puss.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tackar :) Klart jag kommer ihåg Göteborg! En av de roligaste helgerna i mitt liv tror jag...

Japp fem år! Puss

2008-10-10 @ 19:53:16
Postat av: Amaliia

Grattis Anna Karin!! :D haha japp vi hade verkligen kul efter skolan idag inne i NO salen xD haha <3

2008-10-11 @ 00:42:36
Postat av: haha

vi älskar dig stine, du är bäden bästa

/Fanny, Julia och Ylva

2008-10-11 @ 21:28:55
Postat av: Anonym

den bästa*

2008-10-11 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0