helgen

jag, julia & ylva sov hos fanny inatt =)
de var riktigt med nattpromenad, film, och prata en massa strunt. sen vid halv tre börja mina ögon "kolla ikors" som dom gör när jag blir riktigt trött. vi vaknade ganska tidigt, vid tio typ. sen kollade vi klart på filmen vi somnat till och åt frukost. Air budies är den sötaste filmen nånsin gjord! haha. sen satte vi på föräldrafällan, den är ju så söt den med. vid halv tre cyklade ylva och jag hem. de var en ganska rolig syn av ylva med en gigantisk ikea-kasse på ryggen, samtidigt som hon cyklade. ska lägga upp bilder när jag fått tag på dom.

så.. imorrn börjar praoen! förra året praoa jag på spa, där fick vi städa mest hela tiden. tack vare underbara mamma och julia ska jag nu praoa första veckan på en lunchrestaurang på Gärdet, och den andra veckan på Amelia. får se hur det blir :) sov gott, det blir en tidig kväll för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0