Lördag

hej och hopp, igår kväll tog jag bussen till emma i enebyberg. bortsett från den försenade bussen och kalla natten blev det en riktigt mysig kväll.
idag har jag vart på träning. det är väl i stort sett det enda jag gjort x) o så har jag valt ut kläder för ikväll.  sitter just nu i svart skjorta med svart klänning under, nitskärp, röda tights och svarta pumps. på toppen av allt bär jag en svart hatt ;) inte riktigt min stil det här, men de hör till kvällens skoj :) nu ska jag städa upp lite på rummet som ser förjäkligt ut, ta en dusch och sen göra mig i ordning för kvällen. hörs!

Kommentarer
Postat av: BUENA

Ska vi beställa biljetter till high school musical 3 på onsdag? ;)

2008-10-19 @ 10:07:25
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0