c'est le jeudi de 9 octobre

hej :) när vi slutade idag åkte jag och hanna till Lagerhaus vid stureplan för att köpa present till vår kära A-k som fyller år imorrn. kan bara säga er att Lagerhaus är min nya favoritaffär x) perfekt ställe att köpa julklappar på. sen fick jag skynda hem för att hinna med min träning. direkt när träningen slutade fick jag skjuts av malin till franska-mötet i skolan där jag mötte upp papi. dom berättade en massa om resan, och vi fick fylla i en blankett om intressen och sånt. är riktigt taggad nu! fransoserna kommer ju faktiskt om nästan exakt två månader. detta ska bli så roliiigt tjejerrrrrrrrrrrrrr :) <3


Beloved Paris :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, tagga tagga!



Jag tror jag kommer få en kille

Jeanette tittade på min lapp och sa "jasså minnnsan ni kan ta imot en kille vad bra!"

2008-10-09 @ 21:23:56
Postat av: Amalia

Shiit vad kul. Själv åker man till Spanien om en månad och sen kommer spanjorerna hit i vår :P ghhaaaa:D:D

2008-10-09 @ 21:26:30
Postat av: Astrid

TAAAGGGAAADD! Jag lääängtar!

2008-10-09 @ 22:10:35
URL: http://mignon5.blogg.se/
Postat av: Hanna

taggiiisssch

2008-10-10 @ 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0