Ska...sova..

Godnatt :)
lovade astrid att lägga mig innan kvart i elva ikväll. det blir nästan så i alla fall. om jag får sömnproblem kan jag ju bara läsa min svenska-bok, den är så tråkig än så länge -.- måste bara komma in i den I guess. men nu är jag faktiskt riktigt trött så jag ska bara borsta tänderna & hoppa i säng.
good night, sleep tight. imorrn händer det mycket.
/stine

kom på en grej. jag vill ha det jag inte kan få. bara i vissa fall. när jag väl får det jag vill ha, vill jag inte ha det längre. ett mycket gott exempel var ju i somras. och nu. nu håller det på att hända igen. hjälp :S want you, but I don't want you to want me :)


Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag är besviken på dej!

2008-10-09 @ 15:36:50
URL: http://mignon5.blogg.se/
Postat av: Amalia

:) haha japp det var konstigt <3

2008-10-09 @ 16:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0