fredag hela veckan

hejheej jag är en dålig bloggare :)
men jag orkar inte skriva om mitt liv. varför bloggar man egentligen? har tröttnat lite på det. men här kommer ett inlägg i alla fall.

onsdag;

i onsdags var vi några och fikade på katjas och oscars café. det var riktigt mysigt där med minst 100 ljus. och en läskig ägare. Baresso café.


sen träffade vi astrid och ylva och gick på premiären av high school musical 3. den var gullig. men alla skrek i biosalen. haha särskilt när Zac drog av sig tröjan.

torsdag:



provade glasögon, snyggt :) haha.


jag och julia åt lunch på världens godaste café. dom har jättegoda ceasar-sallader :) kommer dock inte ihåg vad stället hette.

idag var min sista dag på Amelia. jag var i en fotostudio hela dan och var med när dom plåtade kläder. Cubus har verkligen en jättefin höst/vinterkollektion. fick avskedspresenter av personalen på amelia när jag gick hem: smink. det har vart två jätteroliga veckor, först på restaurangen Seglet, och sen Amelia
nu är det lov, känns ju riktigt bra måste jag säga.

avskedspresent


receptionen :)


Kommentarer
Postat av: BUENA

Haha, vad gör Fanny igentligen på bilden högst upp? Hahaha x)

2008-10-25 @ 09:18:34
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Amalia

NEEEEEEEEEEEJ Stiine du får inte sluta blogga, din är ju en av de bästa jag läser ;) <33 Filmen ägde :D

2008-10-26 @ 14:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0