11 september

idag är det sju år sen det där med World Trade Center hände. jag har utsett 11 september till "otursdagen", för 2 år efter det mördades anna lindh, samma datum. men jag har inte haft någon otur idag iaf.

 
11 sept 2001                                11 sept 2003

idag har det iaf vart en vanlig skoldag. hade sovmorgon, skönt det :) på kören hade vi fotografering, det blev ju lite trångt med 75 personer på ett foto x) well well.. hade träslöjd idag också! :P det går väl ganska så bra än så länge. fast jag råkade såga fel och smutsa ner min tröja. efter skolan gick a och jag hem till ylva där även ellen var. hann bara vara där i typ 10 minuter men ändå. lite bilder från idag:

 
hihi, dagens outfit =P det ser lite konstigt ut på bilden, typ som om jag har en kofta på mig men det är iaf en bolero.


 
träslöjd, och ylva, astrid och hanna i korridoren =) 

men nu har jag väldigt bråttom, har lite ångest för jag har teknikprov imorrn! :S och min träning börjar om en timma. usch, hatar att stressplugga såhär men aja. ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0