4 september

tjing!
idag var det skoldag, as usual. känner att jag blir bättre och bättre på slöjd :) haha, inte min starka sida annars..
efter det stack jag, astrid, ylva och ellen hem till mig och gjorde scones. mättande kan man ju lugnt säga. mums!
haha, ellens fejja är täckt av datumet, på bilden x)


runt halv-femtiden var jag tvungen att jaga ut dom från mitt hus, för då kom PJ och Malin och hämtade upp mig så vi kunde åka iväg till Huddinge på Stafett-DM. det var riktigt kul :) jag, Ellen S, malin och Louisa sprang 4x100m. det gick bra i försöket, så vi kom vidare till final. det gick väldigt bra i finalen med men vi vann ingen medalj.
älskar att springa såhär, det var speciellt kul att springa på kvällen för arenan ser så cool ut i mörkret. det känns liksom mäktigt x) så jag fick reda på att det är en till stafett som jag ska tävla i nästa helg, typ för min skola eller nåt. det är ju bara fyra personer som tränar friidrott i nian tror jag, so we make a team :)



  

men nu måste jag plugga teknik och sen ta en dusch. orkar verkligen inte tekniken, men jag ska bli bättre i skolan, så så får det bli. får väl lära mig dricka kaffe eller nåt =P ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0