8 september

hej igen, håller på att bestämma vad jag ska ha på mig imorrn.. för imorrn är det skolfoto :( hatar! haha, kan bero på att jag alltid blir helt mupp på varenda skolfoto som tagits i stines fotohistoria. nej, i lågstadiet blev dom bra. men usch, förra året blåste det och vi stod utomhus, så fotot blev så att jag hade hår i hela ansiktet och gjorde någon konstig min.. men i år så ska detta bli bättre! :D det blir nog iaf bara blåa jeans och en svart t-shirt typ. och lite smycken istället =) brukar bry mig, men orkaa i år.
jo men nu måste jag plugga, sen ut på promme, sen duscha och sen kanske lite Scrubs om tiden får tillåta =) ha't bra!

såhär kul hade vi det i fredags hos astrid :P





astrid och primus pussas =)


det ringde hemma hos astrid!

 
                                                                                      


Kommentarer
Postat av: Astrid

vi ser ut att ha jättekul NOT

2008-09-09 @ 21:33:40
URL: http://mignon5.blogg.se/
Postat av: ellen

ta bort!!!

DET ÄR SÅNA HÄR BILDER SOM GÖR ATT MAN INTE FÅR JOBB SEN!



ärligt, klänningen är vääldigt kort. ta bort den nedersta bilden.

2009-02-18 @ 13:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0