9 september

tjosan!
idag började vi tidigt. eller jaa, vanlig tid då. vi hade skolfoto också, usch ja. hoppas det blev bra :)
sen var vi i aulan och lyssnade på ett föredrag om kina. någon snubbe som hade åkt runt i kina och fotat en massa.
juste, satte på mina lösnaglar igår kväll. det fick bli så, eftersom mina nerbitna naglar är så fula.

 

måste säga att jag är ganska så handikappad med mina "nya" naglar. det är svårt att ta upp grejer, och nu är det ganska svårt att skriva det här inlägget x) ska nog fila ner dom lite till. kanske. dom är skitlånga, så det känns lite ovant!
efter skolan gick jag, Julia D och hanna i mörby. efter en liten tur på H&M så köpte vi en varsin chokladcroissant. ja gud vad gott det var, undrar varför jag aldrig ätit det förut.



men ha en bra kväll, själv måste jag plugga :/ hatar att skolan ska ge oss så himla mycket läxor, det har bara gått, vadå, två veckor?  jaoo, ses people.

Kommentarer
Postat av: Julia

Men hallå... vad hände med min bil? .. haha

2008-09-09 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0