Auhjourd'hui c'est le primer septembre

tjing!
idag var det en riktigt lång & urtråkig skoldag. vi slutade inte förrän tjugo i fem, vilket är helt sjukt sent. kul var det i alla fall när vi blev informerade om fransmännen som kommer till sverige den 8 december :D jag blev lite chockad, trodde inte dom skulle komma förrän nästa år nångång, men i december kommer dom iaf! då ska nån frans (mitt ord för en fransk person som man varken vet om det är kille eller tjej) bo hos mig :) blev värsta taggad! för sen bär det ju av mot frankrike på våren :D
efter skolan skyndade astrid och jag mig hem, för vi skulle gå på en provomgång av pilates. det var mest tanter i 60+ där, men vafan, riktigt stark blir man ju av detta :) tyckte om pilates iaf, men tyvärr kan vi inte fortsätta gå för vår jävla skola slutar försent :/ så vi ska prova på yoga i stället. bilderna är från idag, ville fota ellens cykel som har pakethållare där fram:) haha, vi är några av dom få som inte har moppe än i nian, på grund av att jag bara är 14! är ej moppemyndig förrän i november den 26e så... cykel och fötter så länge =) ses.








PS. grattis till alice, byx-moppe-och-straffmyndig idag :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, du har lyckats fånga min granne i bakgrunden på andra bilden. xp

2008-09-01 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0