bråttom

tjosan hejsan, nu har jag inte lite så bråttom kan man säga, ska möta elina & cykla till träningen om fem minuter så jag vet inte ens varför jag anstränger mig till ett inlägg i sista sekunden.
jaa min dag har vart som alla andra: skola, hem, plugga. fast nu ska jag på träning så det blir skönt med en liten paus. hade träslöjd idag också, det går ju ganska så bra för mig believe it or not :D
ojj nu gör min syrra pannkakor till efterrätt det var minst ett halvårsen jag åt det senast.. och jag som skulle vara nyttig =P

have a nice day,
Stine

Kommentarer
Postat av: BUENA

Åhh, va gott med pannkakor, nu gör du mig hungrig ;)

2008-09-18 @ 20:49:47
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0