fredag

tjola .
idag är det äntligen fredag :) hade teknikprov idag, skönt att det är över nu. det kändes väl helt okej iaf. en timma efter att vi slutat idag hade vi porträtt-bild. mjäe, det känns så fånigt när man ska sitta där och falsk-le in i kameran, och luta huvudet på sne. kan man inte få bestämma själv hur man vill se ut liksom? man ser så jäkla.. fejkad ut :P haha.
efter det stack jag hem till ylva och kollade på världens sjukaste film; meet the Spartans. den var verkligen helt sjuk. haha. svårt att beskriva, men rolig var den så se den x)

nu ikväll ska jag och malin, astrid L och ellen S springa en stafett för vår skola, på SkolSM. är inte särskitl taggad måste jag erkänna. men sen blir det säkert bättre =) innan det ska jag och mamma ha en myskväll för oss själva, för pappa är ute och seglar, kalle är ju i USA och syster är på någon fest.
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0