good hair day

          
bild från Danmark i våras x) nice hairstyle!

lite kort om dagen:
imorse gick jag upp lite sådär extra tidigt eftersom min kära pappa fyllde år :) gav honom en ask Noblesse och ett fint sjungande kort. det är tyvärr omöjligt att köpa presenter till honom så så fick det bli :) han blev glad i alla fall. sen var det iväg till skolan, vanliga lektioner o.s.v. Fast ylva, malan och fanny stack lite tidigare, tidigare som 6 timmar tidigare, för dom skulle vara med på fotbolls-skolDM. hoppas de gick bra :D så nu ska vi väl snart käka lite födelsedags-tårta och sjunga för papii. sen måste jag komma igång med pluggandet! den här datorn får mig verkligen på andra tankar än det borde, för mina tankar borde just nu ligga på matteprovet vi har på fredag :/ ses.

Kommentarer
Postat av: ABONYM

Ser ut som chewbacca xD

2008-09-24 @ 19:12:38
Postat av: y

You're beautiful it's true:P

2008-09-25 @ 07:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0