lördag

tjing! igår var det lugnt hela dan. när jag kom hem var det först Christine, Vänner, One Tree Hill, The Hills, Kaya på tv... :P sen hade mamma och jag myskväll <3 jag var så trött att jag höll på att somna flera gånger. först vid fem, sen vid åtta, vid 10 somnade jag i soffan. beror väl på den jobbiga skolveckan. men vi såg Juno, älskar den filmen för den är så söt. och Nakna Pistolen, och någon till film som gick på tv. och åt paj och mörkchoklad. vi hade det hur mysigt som helst :) <3

idag måste jag hitta prao, det är liksom lite panikläge nu! och så måste jag fixa lite..ikväll ska det bli askul iaf :)
S T I N E



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg :D

2008-09-20 @ 14:20:37
URL: http://ovanlig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0