Funktionärer (lördag)

igårkväll fick jag veta att jag ska vara funktionär under danderyds OS hela helgen :/ jag somskulle fixa prao och höstshoppa. imorse gick jag upp runt sju-tiden för vi funkisar behövde vara på arenan vid åtta-halv nio. jag var så himla trött . fick skjuts dit iaf. sen stod jag där vid längdhoppsgropen med elina och krattade, visade hur långt ungarna hoppat på en metertavla och sopade. är ganska så slut nu. det var iskallt också, elina och jag fick åka hem med hennes moppe (i fula gula funkisvästar) och hämta mer kläder att sätta på oss innan vi åkte tillbaks x) fick smita därifrån tillslut så då åkte mamma, jag och syster och fikade. gott det =)

ikväll ska jag bara vara hemma med my sistaa och kolla på Scrubs. orkar inget annat, är som sagt helt slut!
ha't bra!



   


ha det bra, imorrn ska jag vara där tidigt igen och gör i stort sett samma saker. ses.
 


Kommentarer
Postat av: Y

hehe, seemes like fun:P

2008-09-13 @ 19:29:27
Postat av: Astrid

snygg jacka har du kvar den?

2008-09-14 @ 19:33:33
URL: http://mignon5.blogg.se/
Postat av: Stine

nope sorry, bara lånevästar x)

2008-09-14 @ 21:53:06
URL: http://stiine24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0