middag hos farmor

Hej alla fina människor:)
nu har det regnat konstant i flera timmar. det började väl på träningen, fyy vad blöt jag blev :/ haha, elina och jag (och resten för den delen) var ju väldigt seriösa idag. men nu sitter jag här i sköna ´mjukiskläder och fleece, riktigt mysigt de. måste plugga lite, en massa grejer till nästa vecka.
ikväll ska familjen till farmors lägenhet på middag, det var verkligen länge sen så det ska bli kul:) det är så himla mysigt i hennes lägenhet. men innan vi åker dit ska jag och mamii springa i skogen. jaoo, skulle väl bara höra av mig lite. hade sex-and-the-city-maraton hos astrid igår, och tog en massa bilder i astrids finkläningar :) kanske kommer lite senare ..
have a nice life x)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0