Onsdag

hej, kom nästan precis hem från skolan. eller för typ en halvtimma sen. idag var en av våra såna där sjukt långa dagar :/ måste plugga nu, skolan bara fortsätter ge oss mer! fattar dom aldrig? annars har det vart en helt ok dag i skolan, fast jag kan inte koncentrera mig på lektionerna.. lite knäppt.
när jag kom  hem gjorde jag iaf världens godaste kesomacka :D
det här är det "hemliga" receptet:

      1. Rosta en macka
      2. Blanda sweet chili sauce och keso i en skål
      3. Lägg på kesoblandningen på mackan

  
                                                         Klart! :)

Kommentarer
Postat av: vaniljeva.blogg.se

är det nån dietmacka el?

2008-09-18 @ 17:40:30
URL: http://´www,vaniljeva.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej x)

2008-09-18 @ 20:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0