Paddling

tjoo alla, idag paddlade vi i en kanal någonstans i åkersberga. det gick faktiskt bra, jag välte inte =) fast sen var det ju några andra stackare som gjorde det.. paddlade med Coffee och jag måste säga att vi var väldigt bra för det gick ganska så snabbt :P fast vi körde in i några motorbåtar och i vassen några gånger. och ajj vad man fick kramp i armarna.
sen slutade halva gruppen två timmar tidigare än vi skulle ha gjort så vi fick gå väldigt tidigt. så nu sitter jag här och undrar vad jag ska göra.. måste egentligen plugga, mycket, eftersom jag har teknikprov på fredag och teknik inte precis är mitt bästa ämne. men jag känner för att baka  något eller kolla på Scrubs, så jag får väl göra lite av allt.
ses.

love the way you whispered in my ear, when you laid your hands on my shoulders and whispered something meaningless. five years has gone and I still can't stop thinking about you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0