Söndag 14 setpember

tjo!
kan erkänna att jag verkligen inte hade lust att vara funktionär hela helgen när jag fick reda på det i fredags kväll, men.. det har faktiskt vart ganska kul :) på nåt sätt känns det bra att inte sova till 11 på morgonen, man hinner med lite mer nu. fast jag älskar iofs att sova =) haha stannade som funktionär länge idag, för vi dog på slutet av eftermiddan när tävlingen gick mot sitt slut. elin snodde mikrofonen och sjöng Du gamla du Fria så att det hördes över hela arenan. då dog vi av skratt =P alla undrade nog var mikrofonen tagit vägen för vi hade gömt oss bakom ett hus. haha sen var det ganska kul när malin stod och inte märkte att hon hade en skylt ovanför huvudet som det stod "konstig" på, med en pil som pekade ner på henne. alla som gick förbi ba what..? och malin fatta inte varför alla skratta xP i alla fall har den här helgen vart kul, dom små ungarna som tävlade var så söta så <3

nu satt vi hela familjen och åt supergod middag framför Pirates of the careabbean, det var mysigt. nu måste jag ut med hunden och sen för första gången den här veckan ska jag försöka SOVA. innan 12.
ses.


hur handsome får man vara i denna film då x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0