sunday morning

tjosan hejsan..!
trevlig natt =P otecknade Bratz måste vara den sämsta film jag sett helt seriöst. haha fast amalia är nog hemma nu och försöker lära sig dansstegen till filmen haha. efter det blev de en liten nattpromme som vi alla gillar så mycket, och sen talking, talking and talking till halv fem på natten/morgonen tills vi kände att vi borde sova.
 så nu för en ´liten stund sen gick alla och själv är man kvar i huset.. inte kan man ta undan madrasserna efter sig, nejnej x) så nu ska jag plocka undan lite och sånt för idag kommer dessutom min kusin från Engand, julia, som har sabbatsår och ska bo hos oss i två-tre månader, ska bli kul det! :)
om knappt två timmar kommer ellenS med familj och hämtar upp mig, för sen ska vi tävla i stafett. good luck till oss, inte för att vi behöver det ;)



Kommentarer
Postat av: BUENA

Haha, Stine vi hade tur, du mördade oss inte i sömnen ;)

2008-09-21 @ 14:48:03
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Astrid

det var nog för att Ylva gömde knivarna XD

2008-09-21 @ 14:53:38
URL: http://mignon5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0