tisdag

tjolahopp!
idag äre tisdag. vanlig skoldag. eller näh, jättechill dag faktiskt, vi missade två lektioner för vi skulle till ungdomsmottagningen och prata med en person där. fick tre snygga kondomer var med oss därifrån x) sen hade vi lång lunch och två lektioner. sen hem, plugga och träning. snart, det vill säga om en timma börjar desperate houswives, efterlängtat =) vem sitter inte framför teven om en timma liksom? så nu måste jag plugga lite. sen har jag lovat min syster att kolla på ett avsnitt av Scrubs innan DHW, hon är lika galen i det som jag ;) ses.


och juste, förälskelsen har inte gått över; http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=97a64b9f-c8c2-4a91-b0ca-5556defca4e4&from=SVSE_Starlounge&tab=m1194352534920 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0