Tisdag

tjosan :)

hade orientering idag, hanna och jag tappade såklart bort oss :P så vi missade halva vår lunch. sen hatar jag min so-lärare så mycket ibland, tror hon gillar att plåga oss eller nåt för idag fick vi ett läxförhör på sidorna vi skulle läsa. det stod läsa, inte om nåt jäkla läxförhör! så nu kommer jag nog sänka mig :/ efter skolan skulle jag, astrid och creasy in till stan för att fixa prao men istället hängde vi först på elevens-val gruppen på Laser Drome! :D haha, fan vad kul det var . det var första gången jag körde, så jag dog typ hundra gånger x) 
efter det försökte vi skaffa prao. vi frågade ca 20 ställen, 15 svarade nej och kanske 5 har bett oss ringa tillbaka. wihoo. 
har vart en kul dag iaf, i stora drag =) men nu måste jag plugga, har hur mycket som helst !
bye.
                           
                                                                  x)

Kommentarer
Postat av: hanna

best fotograf ever??????!

2008-09-16 @ 22:38:44
Postat av: Stine

hehe absolut=P men du, jag hittade inte den där fina bilden på dig på t-banan. letade jättelänge :S

2008-09-16 @ 22:56:17
URL: http://stiine24.blogg.se/
Postat av: hanna

mahaha, tur!!....för alla läsareXD

2008-09-18 @ 17:27:24
Postat av: hanna

mahaha, tur!!....för alla läsareXD

2008-09-18 @ 17:27:35
Postat av: hanna

mahaha, tur!!....för alla läsareXD

2008-09-18 @ 17:28:08
Postat av: hanna

jälar...min data haka upp sejXD därför alla kommentarer:P

2008-09-18 @ 17:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0