Vi dog inte :D

okej, alla har ju typ skrivit det här på sin blogg och det står överallt; dom håller typ på att försöka återskapa Big Bang och jorden kanske kommer sugas in i ett svart hål? alla snackade om att vi skulle dö idag :S skönt att vi inte gjorde det x) istället kanske vi kommer dö om ett litet tag, försöket är inte över än. bilderna under är tagna från Svt, det är typ bilder över stället där dom håller på att göra det där experimentet.

 


annars har jag och ylva börjat på en lista över typiskt svenska saker som vi ska hitta på med fransarna, när dom kommer till sverige i december :P vi har bara kommit på en grej än så länge, vi ska äta varmkorv! det har dom väl inte i frankrike?
annars har jag också frusit ihjäl idag! fy fasiken vad kallt det var i skolan, tude sa att dom inte ska sätta på värmen i skolan förrän i oktober.. usch. jaa, det här blir väl en sen kväll för mig. måste fortsätta med tekniken, jag ska få bra på det här provet! måste bara lära mig att lyssna bättre på lektionerna, är som killen i Scrubs, JD, som alltid dagdrömmer =P
ses.


Kommentarer
Postat av: emma

Jag. Me jag dagdrömmer sjukt mycke.

2008-09-11 @ 07:27:09
URL: http://emma93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0